Welkom op mijn website

Hier kun je allerhande informatie vinden: over mijzelf, over mijn werk en over het doel waarvoor ik schilder.

Het begon allemaal heel onschuldig met de wens om een 2e hond erbij te nemen, gecombineerd met wat stenen op het strand van Nerja en een paar gelstiften. Waar die combinatie toe kan leiden, ontdenk je snel als je doorklikt op mijn site, via een van de knoppen aan de linkerkant.Nu je toch op mijn site bent beland: laat eens een berichtje voor me achter. Laat me weten wat jij van mijn werk en site vindt.

Write2Me.NL Gastenboek Groetjes, Jacky

zaterdag 18 augustus 2007

nieuwe ontwikkelingen

Bijna vakantie! Tijd om bij te tanken: accu opladen maar ook creativiteit opdoen. Hiervoor bestaat geen beter oord dan een zonnig oord en daar gaan we dus ook naartoe.

Maar voordat het zo ver is, ga ik nog een idee uitwerken. Dit idee is ontstaan na mijn expositie in Staccato én op de kunstmanifestatie in Panningen. Hier kwam ik Wiel tegen en hij stelde voor om samen ..................... Nee, de rest houd ik nog even voor me. De spanning er even inhouden en dan zal na mijn vakantie het resultaat hier te bewonderen zijn. Wordt dus vervolgd.

Geen opmerkingen: