Welkom op mijn website

Hier kun je allerhande informatie vinden: over mijzelf, over mijn werk en over het doel waarvoor ik schilder.

Het begon allemaal heel onschuldig met de wens om een 2e hond erbij te nemen, gecombineerd met wat stenen op het strand van Nerja en een paar gelstiften. Waar die combinatie toe kan leiden, ontdenk je snel als je doorklikt op mijn site, via een van de knoppen aan de linkerkant.Nu je toch op mijn site bent beland: laat eens een berichtje voor me achter. Laat me weten wat jij van mijn werk en site vindt.

Write2Me.NL Gastenboek Groetjes, Jacky

zaterdag 9 juni 2007

Expositie in Grandcafé Staccato (Tegelen)

Eindelijk is het dan zover: mijn eerste expositie. Theo Anema van Staccato had mij al eerder laten weten dat ik mijn werk bij hem neer mocht hangen. Naast het feit dat hij ons doel een warm hart toedraagt, doorstond mijn werk ook zijn kritische (doch rechtvaardige) toets! Regelmatig hangt hier werk van bekende en minder-bekende kunstenaars. Voor mij was en is het dus heel erg spannend om 'hier te hangen'.

Maandagavond 4 juni was het moment daar. Met een 20-tal schilderijen, 30 stenen, 2 prikborden en allerlei materiaal voor het geval dat .... zijn we hier naartoe gereden. Om 21 uur begon ik en ruim 3 uur later hingen hier 14 schilderijen en 2 prikborden met stenen hangers. Tevens is er een mooie standaard aanwezig waarop 'mijn verhaal' staat en hiernaast zijn de HzH-brochures te vinden. Want daar doe ik het allemaal voor: de honden in Zuid-Spanje.


Hierboven een indruk van hetgeen in Staccato te zien is.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey jacky , Wat geweldig!!!!
Je mag je met alle trots kunstenares noemen, ik ben in ieder geval heel trots !!!
En je schilderijen zijn prachtig !
Dikke kus Ezra

Anoniem zei

Hoi schone Mondriaan der dieren,

ik spiek altijd even naar binnen als ik met de bus voorbij kom of voor het verkeerslicht sta.
Zelf zijn wij in het gelukkige bezit van een van jouw werken en alhoewel het "in the eye of the beholder" is met kunst, is er zoveel te zien en te ontdekken en hoe meer fantasie hoe meer je ziet in deze geweldige kunstwerken.
Dus je werken hangen daar volledig terecht !!!

namens de hele roedel